fredag 31 oktober 2008

En bra kväll till!

Om ni undrar hur långt tid det i runda slängar tar för fem brudar att färga och slinga fyra brudars hår är svaret ungefär sex timmar. Därmed inräknad skvallertid, blåbärsthédrickande, snöbollskrig (blä för snön!) och planering inför morgondagen. Tokmysig kvalitetstid i alla fall. Jag tycks ha många bra kvällar den här veckan. Förhoppningsvis håller det sig till imorgon. Då blir det Fest med stort F. Vi sattsar på besöksrekord. Förförfesten kommer bestå av girltime, drinkar och sushi innan folket kommer. (Obs! Det finns fortfarande platser lediga! Bara att höra av sig!)

Minus snön är jag så grymt nöjd just nu! Börjat med uppsattsen har jag också gjort. Och fått bekräftelse på att mamma och pappa läser bloggen. *Vinkar* Hej mamma och pappa!

Nu ska jag lägga mig och få mina 10 timmars kureringssömn. Det tycks vara det enda som biter på min förkylning.

Inga kommentarer: