torsdag 30 oktober 2008

Knäckemacka

Jag noterade vid genomläsning att det inte alls lät som om min kväll igår var fylld av käääärlek. Men det var den. Och nej, inte den stortens där man behöver en massa gummi. Den sortens kärlek där man bara connectar med en annan person och bara ah mah gawd let's be best friends forevvah! Så jäkla kul! Älskar nytt folk! Varje ny person man träffar på är en ny möjlighet (<- eller nåt liknande som låter precis lika jävla töntigt)!

Men den här Lenny Norman-grejen förföljer mig alltså. Everywhere jag går är det nån som dyker upp och bara "Fan äre sant att du ska öppna för Norman!? Det är ju typ därför man kommer!" Härligt att veta att jag har en gedigen skara fans som kommer för att se mig göra mig till allmänt åtlöje. Jag är inte rolig!! Tror ni det är okey att skämta om att man blir knivad i Borlänge förresten?

Ikväll blir det kanske lite spa med tjejerna. Jag borde egentligen låta bli, eftersom jag känner att jag borde plugga lite mer uppsatts. Har lagt den på is medan jag varit sjuk för jag har helt enkelt inte orkat. Idag har jag iaf läst om biteori som kritik mot antropologisk sexualforskning. Den ni, med schmör på! Det är faktiskt jäkligt intressant. Bra ämnesval av mig där!

Hmmm ska jag äta soppa eller gå in till stan och köpa sushi. I valet och kvalet... Eller kanske rotfrukter och kyckling? Eller knäckemackor?

Inga kommentarer: