torsdag 9 oktober 2008

Hemtenta inlägg #4

Jag rekommenderar att klicka på youtube klippet INNAN ni läer inlägget för att verkligen få känslan!



Jag fick min försändelse från webhallen idag. Jag tycks ha fått det sista exemplaret av Loco Roco som överhuvudtaget EXISTERAR på den svenska webmarkanden! Produkten gick ur lager 10 min efter att jag beställt mitt ex! Yayness! Nu är mitt liv fyllt av beroendeframkallande hetsätning, pastellfärger och framförallt SUPERGLAD psykad j-pop! Den musik ni just nu hör är den FAKTISKA muisken i spelet! Varje bana har en ny låt och jag antar att jag blir hjärntvättad, men jag har inte märkt något av det än. Det är så roligt!

Jag är ungefär 59% klar med tentan nu, vilket gör att jag tycker att jag kan få sätta mig och spela lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! vilket fantastiskt spel! =)

Clownmat sa...

Du skojjar inte!