onsdag 8 oktober 2008

Lunchuppdatering <- men OJ så FYNDIGT!

Men gud vad pigg och hurtig jag är! Jag funderar allvarligt på om jag ska bli en sån där jobbig människa som kliver upp i ottan, tar en morgonprommenad och käkar gröt med äpple i till frukost och sedan förfärar sig över hur folk kan sova bort hela daaaagen när de kliver upp halv tio. =)

Jag har hunnit kliva upp, kolla på tentafrågorna, läsa två kapitel, göra en intervju (som var JÄTTEINTRESSANT! w00t! Det är nästan så jag önskar jag gått språk!), gå på apoteket, ta en extra lång runda hem runt tisken (trallandes "Han tog av sig sin kavaj, sparka aaaaav sig båda skoorna"), skriva sagda artikel och laga lunch bestående av kokt ägg och knäckemacka. Nu ska jag inta min småländskt inspirerade lunch sedan sätta mig med hemtentan och försöka få något gjort på den innan jag ska iväg till spexet i eftermiddag (om det nu blir något möte). Och ikväll blir det finmiddag på Marians! Happyness!

Dessutom har jag varje gång jag stuckit händerna i någon form av ficka idag hittat pengar! Hela 140 kr har jag skrapat ihop genom att prova gamla jackor! Så ringde de från Kopparstaden och berättade att de hittat min vilsna nyckel som jag tappade i en buske på väg hem från krogen för typ sju veckor sedan. Tänk, den har nån hittat och gjort sig besväret att lämnat in! Mitt hopp för mänsligheten är åter tänt! Det finns kärlek och godhet i världen! Allt DiLeva sjunger om är sant! Hallelulja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du har varit företagsam idag då! Själv gick man upp halv 1 och pyjamasen är fortfarande på.. hihi..

Anonym sa...

duktiga du... inte fullt lika duktig jag men längtar till köttet på Mariannes=) Hör av dig när du vet om ohc när ni e klar med spexmötet=)