måndag 13 oktober 2008

Mitt kulturella utbud för den gånga helgen (för att jag inte kan sova och det är sjukt kul att googla bilder)

Fredag;
x 2 x2 +

+
delat på 1 alftabo + 1 fd. sthlmare + 1 vart nu Sandy är ifrån egentligen = rolig kväll

Lördag;
Dag

= Sitta i solen i backen och prata och mysa
Kväll/Natt
+ + = hiiimla mycket skrik och snack


Söndag;


Halvvägs genom "Fredag" insåg jag att det här inte alls var en lika rolig idé som jag tänkt mig. Men skam den som ger sig! Jag borde egentligen göra en himla grej av att jag äntligen sett slutet på Wolf's Rain. Det tog bara.... 6 år kanske? Riktigt fint var det i alla fall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha=) ja det var en skojiga dagar.. men hörru... tror snarare du ska leka med tentan än googla bilder=)

Clownmat sa...

Men eeeeeeeeep ANSVAR! :(

Anonym sa...

japp ger dig skuldkänslor så ja själv slipper tycka att jag pluggar för lite;)