onsdag 22 oktober 2008

Möjligt jobb och Betnér

Allvarligt, jag vet att jag har sagt det förr men jag ska bli en sån där jobbig människa som är uppe tidigt och äter gröt och disponerar tiden medan det fortfarande finns dagsljus. Fast jag kanske inte måste överdriva som idag och kliva upp 05.50. 8.30 kan jag tänka mig i framtiden.

Intervjun gick fantastiskt bra, förutom att det inte rör sig om praktik utan faktiskt betalt alldeles äkta text och layoutarbete. Jag har sagt att jag kan klämma några timmar i veckan och ja Susann jag ska droppa några projekt för att få tid till det, jag lovar! Blir nog alumnieventet, magasinet och spexet som ryker. Hade inte tänkt vara med i spexet överhuvudtaget i år, jag blev liksom lite infångad med lasso. Jag gör Norman-grejen men that's it. Jag har inte tid att sitta på Maxim i två veckor helt enkelt.

Ikväll ska jag, Monira, Erik, Ines och Becki gå på Magnus Betnérs "Tal till nationen"! Woho! Det ska bli så grymt kul och alla är toktaggade eftersom vi hade sånt himla flyt med att få tag på biljetter! Först ska vi dock över till Monira som envisats med att laga mat åt oss allihopa. Så då sitter vi där och värmer upp, sedan iväg på showen och sen en sväng till Harrys för att möta upp Dena, Sandy och hennes folk. Ska dock ta det lungt, det blir i vanlig ordning "bara en öl" (som jag faktiskt är tvungen att hålla pga. ekonomin)!

Inga kommentarer: