onsdag 1 oktober 2008

Ytterligare en meningsfull och vitsig bloggtitel

Mötet idag på reklambyrån gick sådär, jag vet varken från eller till. Jag satt där och pratade och var som jag är mest. Vi får se hur det går.

Ska snart dra iväg till Ines. Hon har fyllt 20 och inget säger ju "välkommen in i vi-som-får-gå-på-systemet-ligan" som en redig kareokekväll på O'learys! Ska bli en lug kväll för mig dock, jag som ska ta tag i mitt liv och vara duktig och allt! Så ska jag ha min nya toksöta klänning (Ja, Lo, vi har lika igen :) Jag tror det är din "Malin"-klänning jag köpt, beskrivningen stämmer)

Äntligen har jag fått tag på en whiteboradtavla så jag kan skriva upp vad jag har att göra och till när, så jag får någon form av överblick! Yayness! Jag är en mycket strukturerad kvinna, eller intalar mig i alla fall det :D

Inga kommentarer: