onsdag 12 november 2008

Blast!

Jahapp nu har jag bränt stora svarta hål i min nyladga köksparkett. Det lär skava i sparkontot när jag ska flytta ut.

Moni och Erik dök upp oanonserade och hängde hos mig ikväll. Vi satt och lirade tv-spel tills Foffo och Susann (som också tittade förbi) blev alldeles för uttråkade. Nu har vi legat huller om buller och kollat på Efterlyst och Insider.

Jag tog alltså en kanske inte allt för välförtjänt paus från uppsaten. I och för sig har jag åstadkommit åtminstone åtta sidor text idag. Så har jag gjort köttfärssås för en hel arme. Och som sagt, bränt hål i parketten. Händelserikt!

2 kommentarer:

Kalle Brage sa...

Jag har köpt ett Xbox 360 men jag inser att jag inte har en aning om vad jag har för användning av det. Jag har inte hängt med de senaste åren. Vilka är de klassiska spelen till Xbox 360? Typ som Metal Gear Solid till Playstation eller Mario 64 till Nintendo 64. Jag hoppas att du vet det.
Och, förresten. Om jag ska börja prenumerera på en speltidning nu, vilken tar jag? Bläddrade i Super Play och den är ju, för att uttrycka mig diplomatiskt, inte vad den har varit.

Hoppas du har tid en stund. Jag litar på dig.

Clownmat sa...

Don't worry Kalle! I shall save you!