tisdag 25 november 2008

Detta är en bloggrubrik

Jag börjar få en rolig dyngsrytm bestående av intervallsömn. I säng klockan halv tre, upp klockan sex. Iväg på möten och intervjuer, hem igen, renskriva, sova mellan 10.30 och tolv, sedan upp och iväg på mer möten och så vara uppe till två igen. Jag läste om en kille som bara intervallsov. Verkar dock inte vara nåt man ska prova för alla experter tycktes enas om att han var dum i huvudet. Konservativa jäklar.

Snart ska jag kila över till Sandy och Dena. Vi ska betala sälenresan som jag inte ens visste att jag hade bestämt mig för att följa med på, men wtf. 200 spänn kan jag ju punga ut med. Ska bli skitkul! Åtta puckon i en skidstuga med bastu och öppen spis! Och jag, som ska försöka skriva uppsatts under tiden. Fantastsikt! Jag har naturligtvis haft fel på inlämningsdatumet, go figure. Det är en vecka TIDIGARE än jag trodde. Ah well, det gör inte så mycket för handledarmötet idag gick bra och Cecilia tyckte att jag bara kunde fortsätta på samma vis. Då känns det lite som att det bara är att köra på och att jag redan har mitt på det torra i så fall. Men jag ska inte ta ut segern i förskott, än så länge kan ju vad skit som helst hända. Jag ska passa på att försöka köra lite av min rutin på flickorna ikväll också. Få se om det går hem. Egentligen vet jag inte om jag våggar för om de verkligen inte tycker det är roligt så är jag fett körd.

Och argh vad jag trasslar in mig i skit hela tiden. Vad fan gör jag nu då?!

Nej nu ska jag städa

2 kommentarer:

Kalle Brage sa...

Hur blir det egentligen med Shenmue 3?
(Jag utgår från att du vet allt och alltid har tid att hjälpa mig)

Clownmat sa...

Min reaktion på det blir tyvärr; "Finns det ett Shemune 2"? :S