tisdag 11 november 2008

Drugs aren't the problem - they're the solution!

Hå hå. Snart är klockan tolv och jag har ofrivilliga muskelryckningar på grund av de två koppar kaffe jag intog runt 22. Jag har insett att jag kanske kan få mer gjort om jag håller mig konstant speedad och rastlöst.
"Bra tänkt!" skanderar massan.
Och det var det i och för sig. För jag har fått mer gjort. Jag har bland annat städat hela lägenheten och det behövdes sannerligen. Tyvärr har jag dock inte haft ro nog att sitta ned och läsa inför uppsattsen. Vet i och för sig inte hur mycket mer användbar kunskap jag kan pressa ur de böcker jag har. Kanske dags att börja googla artiklar som en dåre. Det är svårt att få tag i böcker om bisexualitet eftersom det är så grymt osynliggjort och allt som oftast klumpas ihop med homosexualitet och man bara tar hänsyn till den "homosexuella" delen av läggningen. Ah well. My own bad I guess.

Jag funderar på att isolera mig. På riktigt. Två dagar utan mobil eller internet. Jag tycker det vore en stark grej att göra, vet dock inte om jag skulle klara det. Helst skulle jag också avsvära mig TV och kanske också musik. Lämna internetkablar och kanalkort hos Susann och slå av mobilen. Sedan bara vara med migsjälv och undvika andra männikor. Jag undrar vad man skulle inse om man var ensam med sig självv på det viset en längre tid? Jag menar, så småningom måste ju en vettig tanke tränga sig fram. Men jag tror jag är alldeles för social av mig för att klara av en sådan sak. Dessutom skulle jag förmodligen bara inse att jag är sjukt tråkig om jag inte har en annan person att avreagera mig på. Eller så skulle jag bli schizo på riktigt.

Hur som haver ska jag försöka droga mig med koffein så mycket som möjligt under de kommande dagarna. I have missions to accomplish, things to achive! Eller åtminstone en hel del ord att skriva.

"Korvmacka" exempelvis.

Inga kommentarer: