fredag 21 november 2008

Fredagsblaj

Varför är det alltid bara jag som vill ha alla dagens planer klara innan klockan ett på eftermiddagen? Jag vill veta hur det blir ikväll, NU! Jag är kanske en lite stressig människa, vad vet jag.

Igår hängde jag kvar alldeles för länge på kåren. Bestämde mig för att hjälpa till med fikat fast vi var sju stycken redan. Mestadels var det bara så mysigt att stå och trängas och småtjafsa bakom baren medan lokalen fylldes av folk som småpratade och spelade spel. Riktigt bra med folk ändå, visste inte att fikakvällarna drog så mycket. Tillslut körde Carro hem mig iaf. Tur att hon oroar sig för mina studier, då är det åtminstone nån som gör det.

Jag har lämnat in work in progress idag, så nu tycker jag inte att jag behöver göra mer innan mötet på måndag. Nu försöker jag ragga upp nån som vill gå på systemet med mig. Lilla Dena kanske, om hon nu är kvar i stan?

Inga kommentarer: