torsdag 20 november 2008

Happy B-day to you! <3


Klad student


Sexigaste shortsen i Norrfjärds historia!

Juldagen 2006

Blott 17 år gammal och nästan helt oförstörd ute på Wikströms altan


18 år och vi ser ju redan att det börjar gå åt helsike

"Inte huuuur bakis som helst ändå"


19 år och blondin!

Och vem fyller 20 idag om inte den här gulliga jäveln (han, inte jag)! Grattis vännen! Som en tribute ska jag lista mina fem favoritsmeknamn på Per-Olof som han har fått under årens lopp!

5. Poopazoid
4. Poopy (<- detta används enbart när Pojje gjort något dumt)
3. Po
2. Pojje
och på första plast (!): Filolof Päkon

Hade jag kunnat lägga in filmer har jag en speciell som jag skulle ha slängt upp för detta tillfälle. Men eftersom jag är för oteknisk för att lyckas med säger jag bara ett ord så att de införstådda förstår vilken film som avses: "Ferraribil".

Inga kommentarer: