söndag 16 november 2008

Icke att förglömma: Heroes!

Är man som jag en komplett nörd måste man ju bara älska nördifieringen av amerikanska TV-serier. Helt plötsligt har någon fått för sig att det är världens grej att lägga ut jättemycket pengar på att producera välgjorda och dyra tv-serier med någon form av fantasy/sci-fi innehåll.

Mina två favoritexempel är vampyrserien "True Blood" som jag är helt fast i och fantasyserien "Legend of the Seeker" som jag iofs ännu inte sett men som jag förutspår lär vara bra om de gör resten av serien lika snygg som pilotavsnittet.

True Blood


Legend of the Seeker

3 kommentarer:

Kajsa sa...

True blood verkar sjukt bra! Kan man anta att den inte går i Sverige än?!

Anonym sa...

Går på canal+ (som ingen har)! Meeeen det finns ju andra sätt!

Kajsa sa...

hehe! Kom på det:D