söndag 16 november 2008

Till Kalle (the brage-man om man så vill)

Detta inlägg är ett svar till Kalle, andra göra sig icke besvär!

För att svara på din kommentar (för du var inte online på msn klockan två på en lördag, what's up with that?!) ska jag nu lite kort lista de titlar du bör kolla upp till 360. Jag bör dock också påpeka att det inte finns något riktigt så episkt som MGS-serien har varit för Playstation. Men vi kan börja med Gears of War, reklamen för tvåan har du kanske sett? Det får inte missas! Dead Rising, Half-Life: The Orange box (och farmför allt P0rtal!), jag själv skulle rekommendera Eternal Sonata om JRPGs är nåt du kan tänka dig att syssla med. Mass Effect är inte heller något man vill vara utan. Dessutom kom ju precis Fable 2, Fallout 3 och nästa månad får vi nya Prince of persia. Jag har säkert missat 100 must-have titlar men jag slår av om att mina gamervänner kommer påpeka det i kommentarorsfältet (jag tog inte upp Halo 3 med flit btw). Tidningen för dig är Level, definitivt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Jag har sneglat på Table Tennis och Virtua Tennis 3 också.

Clownmat sa...

Okey det är inte min kopp te så snegla på! :D

Anonym sa...

Nej men alltså. Jag gillar verkligen tennis och bordtennis. Jag är spelimbecill. Men jag tänker att någon gång vore det kul att spela något med lite mer substans. Fallout 3 verkar bra, jag har kollat på trailers och sånt. Men jag kanske aldrig skulle hinna spela det. Jag vet inte! Jag vet bara att det är svindyrt, alltihop, och att jag borde tänka på annat.

Clownmat sa...

Fallout kräver en del engagemang men Gears kan du nog hinna med! Och Virtula Tennis brukar få höga betyg, så jag klankar inte ned på dig! Jag skulle bara inte spela det eftersom jag är fördomsfull mot tennis :)