onsdag 19 november 2008

Luff! <3


Det blev en bra start på dagen då denna toksöta avdevtskalender trillade ned i brevlådan med en hälsning från mamma och pappa. Jag älskar den, den är så jäkla snygg! En kalender med UFOs, ugglor och stenade gnagare! Mina föräldrar känner mig så bra! Jag lägtar tills första advent då jag får öppna första luckan!
(Plus att granen i bilden påminner strakt om de granar vi brukar ha hemma i vardagsrummet! Men som pappa brukar säga: "Pulsa ut tre kilometer i skogen och stjäl en gran själv då!")


Annars försöker jag plugga duktigt idag. Så här ser det ut när jag försöker såstadkomma nånting. Jag har iaf 16 sidor nu med nästan enbart teorimaterial, så jag känner mig rätt så lugn faktiskt. Och idag var det äntligen någon som lät positiv över möjligheten att ha mig som praktikant! Woho! Problemet är bara att de frågade "Jaha, och var specialliserar ni er på när ni läser MKV-reklam då? Blir ni projektledare eller grafiker eller nåt sånt?" och jag inte riktigt visste vad jag skulle svara. Vi skriver uppsatser?

Inga kommentarer: