onsdag 19 november 2008

Två koppar kaffe senare!

Urs jag har ingen självdiciplin. Istället för att sitta hemma och kolla på "Alexander" så drog jag över till Mounira och satt på hennes köksgolv ovh drack kaffe. Jag blir så svältfödd på mänsklig kontakt om jag sitter hemma en hel dag. En timmes break tyckte jag att jag kunde unna mig. Jag har haft en produktiv dag, även om det inte syns i det ökade sidantalet på min uppsatts, men jag har iaf en massa material att skriva om! Alltid något!
Egentligen är det ju löjligt att jag inte klarar av att plugga systematiskt när "att plugga" innebär att kolla på en massa film. Men det är så mycket mysigare att sitta hemma hos olika norslundare och umgås än det är att sitta hemma och skriva uppsats! Argh!
Och imorgon har jag i vanlig ordning möten hela dagen. Suck.

Inga kommentarer: