lördag 1 november 2008

Pictuuures

Yes, nu är det en halvtimme kvar innan vi ska knalla iväg till färgan. Norslundsligan 2.0 är tidsoptimister och tror att det enbart tar en halvtimme att hajka genom is och snö bort till kåren.


Oj nu kom SUSANN. Undrar vad HON har gjort under kvällen!? Hehehehe.


Öh... vad var det nu jag skulle blogga om? Äh! Bilder!



Efter två timmar i Moniras våld såg jag ut såhär. Så fin var jag inte ens på balen! I lööv my hair! Monira får bli min stylist!



Sen var det Francescos tur. Han var inte så villig att få sina lockar plattade.




Men så här fin blev han!




Monira blev toksöt helt för egen maskin (fast Dena hjälpte lite)




Jag stylade Erik genom att sno hans keps! Trendig bed-head!




Dena är alltid söt. Inget fel på Ricardo heller. Men Dena är sötast!




"Oh Saaaandy" Nu mer en liten blondin! =)






Grabbarna grus!




Till efterfesten kom Monira och Erik med fem liter stulen jordgubbsylt! Kan det bli bättre?


Äh, nu är det dags att ta sig till kåren! Vet ni om att detta är första gången på fem dagar som jag dricker kaffe?


Vi hörs på söndag! Ha en bra helt everyone!

Inga kommentarer: