fredag 5 december 2008

Effektiv!

Nu är min uppsats 29 sidor lång, och då har jag fortfarande en analys kvar och har inte gjort ordentliga handlingsreferat till varken "Alexander" eller "May". Så det bör inte vara omöjligt att jag kämpar mig upp i mina 35 sidor till nästa vecka ändå! Måste bara få klart sista analysen så jag kan göra en slutdiskussion!

Så nu är jag rätt lugn över att Lo kommer! Jag ska stax dra på mig mitt fina förkläde som jag fick av farmor förra julen och börja laga mat så att den står på bordet när flickorna dyker upp runt 18!

Ursa jag har inte ätit på hela dagen, för jag har en tendens att glömma det som jag är inne i ett effektivt-streak. Istället har jag druckit tre koppar JÄTTEÄCKLIGT Lövbergs lila. Fattar inte vad jag fick för snetändning i huvudet när jag köpte det märket. Jag vet ju om att det inte är det minsta gott! Anyways, jag var och handlade råvaror till maten, nytt kaffe och så en liten påse blandat smågodis som vi kan ha på bordet ikväll. Naturligtvis sneakade jag åt mig en bit center när jag kom hem. Och att inte äta nåt på hela dagen och sedan käka en bit godis rekommenderas INTE! Jag mår som att jag käkat en liter skummbananer på en kvart eller nåt. Blä! Nu får klockan bli sex snart så jag får riktig mat!

Inga kommentarer: