torsdag 25 december 2008

Hinner... inte... med... att... blogga!

Ok jag hinner verkligen inte med att blogga. Att komma hem och slappa över julen har hittils mest bestått i att småslött kasta sig mellan gamla polare och släkten, samt jättemycket kaffe. Vi dricker sjukt mycket kaffe i Norrland, obesverade Nica en gång och sedan dess har jag också noterat det. Jag tror min familj lätt drar 21 koppar om dagen på fyra personer.

Lillebror fick Gears of Way 2 av mig i julklapp. Det var inte alls beräknat, nej nej. Vaddå, julledighet, syster hemma och co-opspel? Är det genomskinligt? Det äger iaf! Pappa hade gått all out och köpt spel till oss barn! Det märks att han lyssnar på mitt fenomenala radioprogram för jag fick Mirrors Edge och Danne FallOut 3. Så nu är det Xbox-mecca här hemma.

Iaf, jag hade tänkt att i brist på tid att blogga ordentligt ska jag pubba en konversation jag hade med Pojje i bästa Angelica-style. Nu hade jag ju nåt att skriva om trots allt men jag pubbar den i alla fall. För jag tycker mina dåliga skämt borde uppmärksammas av alla.

Pojje säger:
ja ska hem till farmor och ät MER JULMAT *Gah* ja orkar inte med mer korv

Pojje säger:
Ooops!

Pojje säger:
köttbullar å skinka e äckligt jusst u åxå, har ätit för mycket!

Pojje säger:
Haha

Clownmat säger:
HAHAHAHA NEJ TILLBAKA TILL KORVEN!

Clownmat säger:
UPPLÄGG FÖR BÖGSKÄMT JUH!

Pojje säger:
Haha :)

Pojje säger:
Ja ja ja, dra ett skämt då!


Clownmat säger:
åh, the pressure


Pojje säger:
jag orkar inte med nå mer korv imorgon malin!


Clownmat säger:
typ nåt i stil med "Va, du borde ju vara van att fyllas av korv" eller nå¨t

Clownmat säger:
mer vulgo än roligt kanske

Clownmat säger:
but I*m not bringing the A-game

Clownmat säger:
to msn

Pojje säger:
Hehe du får försöka ladda tills i morgon så tar vi det då haha!


Imorgon är det juldagen. Det förusspås bli spårat. Vi får se. Jag ska vara hos farmor fräsh och kry kl. 14 dagen efter.

Inga kommentarer: