måndag 1 december 2008

Rockkåren och sånt

Att jobba i fredags var riktigt kul, åtminstone tills vi kom fram till städningen. Runt klockan haöv fyra började jag vilja hänga folk i deras egna tarmar. Men innan dess var det askul! Folk var inte så jävla stökiga och jag beehövde bara torka en spya! Fantastiskt! Jag har tyvärr inga bilder förutom de jag tog innan jag åkte hemmifrån, eftersom jag i en stund av komplett efterblivenhet lyckades lägga kameran i vatten. Men den överlevde efter att den fått torka! Däremot blev helgens bildskörd lidande, men med tanke på allt som folk nog inte ville skulle fångas på bild är de lika bra! :D Det är nog den första festen jag varit på där det inte funnits nån kamera. Kändes nästan lite befriande!



Sminket klart, håret halvvägs färdigt. Grym sminkning om jag får säga det själv! Man kanske skulla falla tillbaka lite i sina gamla rockervägar.



Håret färdigt. Tog en evighet att kamma ut dagen efter. Eftersom min finmotorik är smått efterbliven misslyckades jag med att göra "rock on"-tecknat och producerade istället nån form av slapp west-side gangesterhälsning.




Min enda bild från helgen är när Pojje käkar chips samtidigt som han lagar mat. Pasta med kyckling och pestosås blev det, helt okey även om jag skulle ha velat mosa ned lite mer vitlök och lite sambal. Men uppenbarligen kan man inte ha sambal i ALLT.

Nu har Pojje dragit iväg iaf, efter att jag färgat hans hår och han ockupreat vänstersidan av min säng hela natten. Nej då Poopy, det är bara mysigt att ha dig här :) Nu ska jag försöka plugga.

Inga kommentarer: