onsdag 3 december 2008

"Så göra vi när vi tvättar våra kläder - tvättar våra kläder"

Hoppsan, jag missade att blogga igår. Nåja, jag tror inte nån led av det.
I övrigt är det på västfronten inget nytt. Igår hade jag isoleringsdag för att kunna plugga lite, och idag har jag duktig-dag. Jag har städat hela lägenheten, tagit reda på disk och kartonger. Låg till och med på golvet och skurade det för hand! Den du, med askungen-feeling! Nu ska jag ta ett kaffe-break, sedan ska jag försöka luska ut vilken metod jag använder till min uppsats och så ska jag ringa Tension Graphics. Just ja, jag har handvättat mina gå-på-intervju-jeans som jag drattade på arslet i på en lerig stig i lördags eftersom jag behöver dem imorgon. Förhoppningsvis kommer det inte märkas att hela vänsterbenet var täckt av lera. Jag har skrubbat med svamp och tvättmedel.
Lillebror får nog lämna thailand ändå verkar det som. Ungen har ju sån satans tur! Precis 24 timmar innan han ska åka får demonstranteran för sig att de tröttat på att sitta på flygplatser och gav sig av hemmåt! Men jag har inte hört något från honom än, så vi får väl se!
Och grattis till Nica! Eller kanske mer grattis till Eric som ska få den stora äran att dela sin lägenhet med denna förträffliga flicka! För att hedra de lyckliga tu ska jag lägga upp en JÄTTEFUL bild från "alla goda ting är grupp tre"-festen!


Grattis på er snyggingar! Snart kommer jag och flyttar in i ett tält på uteplatsen!

Inga kommentarer: