tisdag 13 januari 2009

För det stavas ju "Skjorta"

Jag har faktiskt lyckats vara effektiv. Nu ska det bara hålla i sig tills jag ska gå och baka kaka med Sandy. Eventuellt ska jag ta med mig plugget och sitta där som sällskap medan Sandy bakar. Jag tror jag snart börjar lida av tisbrist nämligen. Jag måste gå till bibblan imorgon och sätta mig att så upp alla referenser (Oh, the suckyness!) vilket kommer ta onödigt med tid så egentligen måste jag försöka få klart allt skriftligt idag. Pust och stön.

Tack gode gud dock för Spotify som gör att jag kan sitta och lyssna på ny musik medan jag pluggar. Dagens album; Rage against the machine "Evil Empire", My American Heart " Hiding inside the horrible weather" och Kyte "Kyte".

Det är banne mig sju plus på balkongen i solen. Det är nästan så jag skulle släpa fram solstolarna från källaren och sitta ute i shorts (som jag tycker i enlighet med svensk stavning egentligen borde stavas "skjorts") bara för att störa mina omkring fyra svenska grannar. INGET stör svenskar som när man agerar som att det är sommar/vår när det verkligen inte är det.

Inga kommentarer: