torsdag 15 januari 2009

Fyra apelsiner senare

Jag skulle vara fågelfri och ränna runt mellan husen och vara uppspelt hyperaktiv i min allt för kortvariga ledighet. Istället tvärchrashar jag på soffan. All press som varit från en här terminen sköljde över mig så det blev mest bara att ligga i soffan, knappa mellan kanalerna och känna att jag FÖRTJÄNAR det här! Opponeringen avklarad! Jag har garanterat G men hoppas på mer. Synd att jag var smådrogad under mitt försvar, men min opposition var grym om jag får säga det själv. Och det får jag. Lite.

Imorgon blir det mixade fruktdrinkar, kött och goda vänners lag! Vad mer kan man begära? Vi räknar med minst 20 gäster som tar med sig egna polare. Stackars, stackars Åsa! Känns som att vi använde startkablar för att få igång hennes sociala liv här nere! Mah gawd! Danne kommer också, men han vet inte om han vill vara med. Han ska vara ordentligt syskon och hjälpa storebror att flytta möbler.

Ah well, nu; Criminal Minds!

Inga kommentarer: