fredag 16 januari 2009

En lat morgon

Jag unnade mig en morgon då jag inte gjorde annat än att ligga och dra mig i två timmar. Jag har ju för omväxlingsskull inget jag behöver stressa iväg för att göra. Så jag har legat tre timmar och läst och myst innan sms-signalerna började bli lite för krävande. Idag är det Nysch-party! Första med Åsa och sista med Sandy innan hon försvinner iväf till the land down under i ett halvår. Så det känns lite som ett "circle of life"-tema. Ska be DJ Nysch spela den under kvällen!
Först är det middag med kärngruppen, sedan får alla andra dyka upp! Jga har egentligen lite och göra eftersom jag ansvarar för kött och sås till ikväll, medan Sandy står för potatis (och kanske grönsaker... annars har jag massa iofs).

Jag ska dricka mixade bärcoctails hela kvällen! Och Moni är helt förstörd för vi sa åt henne att hon måste vara klar till kl. 16. "Då måste jag ju ställa klockan! Måste ju börja typ 11 om jag ska platta håret också!" klagade hon. Men vi är skoningslösa! Klockan 16.00 PRICK eller så häller vi snö innanför kläderna på dig!

It's all love. Nu ska jag marinera kött.

Inga kommentarer: