onsdag 7 januari 2009

Hur ofta kan man blogga om häftapparater?

Jag fick panikglida (det var halt utanför Sjukan) till uppsatsdistributionen idag för att något ljushuvud hade lyckats montera ihop skolans enda superhäftappart upp och ned när de försökt byta stift. Hur oteknisk får man vara?! Vilken logiskt tänkande varelse sätter in stiften med spetsarna uppåt, in i maskinen?! Oj, det var länge sedan jag bloggade om häftapparater. Nu måste jag uppdatera score-cardet i vänsterspalten.
Anyways, nu är uppsatsen inlämnad och opponeringsuppsattserna utdelade. Betyder ett himla massa läsande framöver, men ja ja, det blir säkert bra! Jag har ju mitt godkända redan och jag orkkar inte sattsa på högre betyg än så. Blire av så blire.

På väg hem från skolan gick jag svängen om 39an och noterade att det lös i Sandy och Denas lägenhet. Yayness! Eftersom min mobil inte har pengar på grund av att halebop är bitches måste jag sköta min kommunikation som de gamla vikingarna gjorde, nämligen genom att oannonserad stövla in i folks lägenheter för att se om de är hemma och om möjligt röva dem på té och kvinnfolk. Sandy var hemma iaf så jag hängde där större delen av eftermiddagen. Det ska flytta in en ny tjej i Sandys gamla rum runt den 10nde och alla nychare är spända på att se om det kan vara något att ha till vår lilla elitistiska grupp!

Nu sitter jag och väntar på att Moni ska ringa så jag ska släpa mig över till henne och Erik för lite onsdagshäng som mig veterligt för omväxlings skull inte involverar alkohol.

Inga kommentarer: