torsdag 22 januari 2009

Just nu är det "Paus"

Yes, så ok, det har inte hänt så mycket worthy of blogging. Ett dygn utan sällskap och jag blir instabil. Igår gjorde jag mer eller mindre inget mer än knallade till biblioteket. Kände mig halvkrasslig så jag spenderade större delen av dagen i sängen med datorn.
Idag skulle jag ha dragit iväg på after-skin på kåren men av samma anledning som ovan blev jag hemma även ikväll. Dena kom över och höll mig sällskap. Vi sååh film och pratade politik. Good times!

Ser ut som att jag får inneboende i helgen igen. Trevligt trevligt. Gästlistan för festen börjar arta sig lite.

Imorgon blir det lunch (eller för min del brunch) med Angelica och Jakten på den Perfekta skrivboken. Eftersom GP sätter press på mig att producera en krönika i veckan måste jag hitta nån vettig anteckningsform så att jag kan antecka mina inspirerade idéer när eller om jag får några.

Inga kommentarer: