torsdag 29 januari 2009

Ord är mina fiender och därför är det här ingen vettig rubrik

Jag vill bara påpeka att jag och pasta är så här tighta! Ja, ni ser ju inte men lägg långfingret över pekfingret så förstår ni hur tight min relation med pasta är. Denna utveckling har dock lett till att jag svikit mitt löfte till storebror att bara äta kyckling i 14 dagar. Hans teori är att jag borde börja värpa efter det pga. genmodifiering.

Anyways, imorgon åker jag till Stockholm och jag är så taggad! Åker främst för att hälsa på Nica, har saknat henne som faaaaen de senaste veckorna. Jag ska kidnappa henne från Erik hela helgen! På lördag kör vi date-night med antingen bio eller tvåkvinnsparty (två tjejer som går ut ihop, perversa manliga heterosexuella läsare!) på den billigaste danskrogen vi kan hitta! Förhoppningsvis hinner vi även med att sammanstråla med Lo och gänget! Himla sugen på att träffa den mytomsupnna Hanna! Gud vad jag använder utropstecken helt omotiverat. Ah well, sedan är väl planen att stänga in oss med xboxet och lira alla co-opspel vi kan komma på resten av helgen! It's gonna be lovley! Stannar hos Nannsan på fredag så hon är inte bortglömd heller. Awsomeness is asured!

Egentligen skulle jag ha varit på kåren nu på filmkväll men jag har en massa saker att skriva klart. Jag och ord börjar bli varandras fiender snart. De vill inte sammarbeta med mig!

Inga kommentarer: