måndag 12 januari 2009

Summa summarum

Puh, nu har jag precis kommit hem från att ha suttit på varierande golv i Moni och Eriks lägenhet i omkring fem timmar. Varje dag är en liten fest i Nysh! Sandy dök upp hos mig klockan två och var äckelpigg och två glas in i en vinare. Hon fick det oerhörda nöjet att se en seg bakis-Malin städa hela köket. Festen igår var grymt kul! Många härliga konversationer och kul folk. Harrys var också kul så det var bra! Lyckad kväll, all in all. Jag tappade en vante men kom hem en halsduk rikare. Jag har uppenbarligen stulit nån karls halsduk och smitit iväg med den. Bättre än Susann som smet hem med en stulen karl. Nej, jag kunde inte låta bli! Åh, Angie, Amir hälsar att det faktiskt inte var han som tagit din Risifrutti, han råkade bara sitta där! Men han är fortfarande ledsen för att nån var okänslig och tog den för dig!
Och jag slog ju sönder ett glas naturligtvis! jag kan inte festa med Angie utan att nåt går sönder. Jag ska ersätta henne. För glaset, alltså!

Ja just ja Sandy var ju här och lämnade av lite kärlek, det glömde jag skriva! För inget stavar äkta kärlek bättre än två använda nässprayer, hostmedicin och Indesign CS-boken! The girl knows what I like! I boken hade hon dessutom fäst ett litet kärleksbrev som jag ska spara och titta på om jag känner mig nere nån gång! You're the best baby!

Bra kväll igår, bra dag idag, fin dag imorgon! Då kommer det nya objektet! Spänning!

Inga kommentarer: