måndag 12 januari 2009

Random ramblings

Jaha, så var det hhelt plötsligt vår uppenbarligen! Nu är snart all snö borta, precis när jag började tycka att vi hade ett mysigt vinterväder. Jag vill inte ha vår, vår betyder att slutet på studierna närmar sig. Jag tror varenda släkting har hört av sig och frågat vad jag tänkt göra efter stduierna, men jag har verkligen ingen aning.

Jag har varit duktig och pluggat opponering nu, måste kunna uppsatsen inside and out. Jag kanske skulle ta mig tiden att läsa igenom min egen uppsats också nån gång, så jag vet åtmindstone vad jag skrivit.

Det är lite spännande dag idag för nu borde Denas nya roomie flytta in! Sandy har bestämt sig för att välkomna henne med cider och vin så måndagskvällen verkar gå i alkoholsamvarons tecken för omväxlings skull.

Så har jag passat på att spana in Georgetown, Texas via Google Earth! Så nu vet jag var Erika är nånstanns! Hörru Eggy ge mig en adress till campus så jag kan se vart det ligger! Vi snokade runt lite i staden och försökte hitta en byggnad som skulle kunna vara ett universitet men utan framgång.

Oj, nu kommer en liten tant och säger att hennes katt är på min balkong. Måste undersökas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok, adressen är P.O. Box 770, 78627-0770 Georgetown, Texas, lycka till med googlandet! Jag hr fixat internet nu! Så nu är det bara för dej att skaffa skype så vi kan snacka... Lycka till med opponeringen!

Clownmat sa...

waaaay jag ska skaffa! Fast jag kom ju på att vi är ju jättemånga timmar ifrån varandra!