tisdag 17 februari 2009

Ett segt inlägg till - det börjar bli en vana!

Ah mah gawd jag är så trött! Det tycks vara kärnan i allt mitt bloggande nu mer. Sista dagen med projektet och gissa vilken grupp som lyckas med att göra ett så omfattande arbete (lite över 20 sidor inklusive grafik och en budgettabell + andra flashiga grejer) att det inte gick att lämna in varken via fronter eller mailen? Vi så klart - de tre ambitösa musketörerna! Förhoppningsvis har läraren överseende med att vi gjort ett så pass stort jobb att de tekniska begränsningarna hindrade oss från att lämna in det i tid.

Förutom att hetsskriva arbete har jag suttit på kåren hela kvällen och haft hand om fikat, vilket mer eller mindre betyder att jag, Bauer och Jesper spelade Wii. I pwn at mario kart förresten! Lätt nästa inköp bara jag får tillbaka min tv! Blir till att jobba på fredag för första gången den här terminen. Kan nog bli kul även om jag saknar Becki, det är roligare att jobba när hon är med.

Nej det har tagit mig jättelång tid att skriva det här. Nu är det jag som lägger mig i sängen med en apelsin och kollar på The Big bang Theory tills jag somnar.

Om ni inte vet vad tBBT är så kolla klipper och håll i minnet att det är Sheldon ftw!

Inga kommentarer: