tisdag 17 februari 2009

Åh ge mig djupa ord - så som "grotta" eller "stup" eller "djuphavsgrav" (det är kanske roligt om man fattar, men förodligen inte)

Okey, har ni missat SVTs nya dramaserier "183 dagar" bör ni sluta med det omgående! För en gångs skull får vi faktiskt en serie som är värd att betala den där jäkla licensen för som ruinerar studenter var tredje månad. Pallar ni inte hålla TV-tider så rekommenderar jag att se det streamat från svts hemsida, det ligger uppe en vecka till!

Passa på att se "Ett annat sätt att leva" när ni ändå så är igång.

Förövrigt har jag som vanligt visat enormt prov på min svaga moraliska karaktär. Det vill säga att istället för att sätta mig och göra mina uppgifter drack jag öl, åt mat och lekte charader på 39an. Jag och Dena är så like, ya know, connected jao! Dena gör formen av en svamp med händerna och hoppar undan för den.
"Atombomberna i Hiroshima" säger jag.
Och det var rätt. På första försöket (teoretiskt sätt andra för jag sa Nagasaki först men det förtar dramatiken i texten).
Ha!

Nu är jag så trött så trött. Jag har fått det mesta av jobbet gjort, resten kan jag göra imorgon. Nu ska jag lägga mig och spela det sockersöta dating-plattformsspel som jag ska recensera för GP tills på fredag.

Imorgon har jag fika/möte på kåren till 22.00. Jag försöker pussla med när jag ska hinna skriva recensionen. Jag måste ju skriva vettiga saker nu när Fredrik Schaufelberger gett till känna att han läser det jag skriver. Prestationsångest någon? Dessutom visade en snabb googling att killen är YNGRE än mig! Wtf! Jag hatar när folk som är yngre än mig är mer framgångsrika inom samma område jag aspirerar i! Jag missunnar inte Fredrik någonting eftersom han är en av sveriges grymmare skribenter, men jag får åldersnojja! Fuuuuuckish!

Nej men nu börjar detta spåra ur. Det började ju så fint och pretto med "KOLLA PÅ PUBLIC SERVICE-TV DAMNIT" men nu går det bara utför. En snabbkoll till igenom rapportpappret och sedan sängen!

(Jag tror förresten att detta är inlägget med mest tags hittils!)

Inga kommentarer: