måndag 16 februari 2009

hastig bloggrubrik

Jag var precis påväg att stressa ihjäl mig till skolan då jag fick mess av June att hon är 15 min försenad så jag tänkte ja ja, jag kan väl ta en extra 15 min då och lyssna på P3s piratbyrårättegångsspecial lite längre.

Men nu är jag precis lika sen igen som jag var från början. Attans!

Vad skjutton gör mina grannar? Det låter som att de släpar en flygel över köksgolvet. De måste seriöst ha världens osmidigast möblerae lägenhet för de tycks behöva flytta enorma möbler varje gång de vill ta sig från punkt A till punkt B.
*Ytterdörren slår igen*
*Fotsteg i hallen*
*Ljud av enorm möbel som knuffas åt sidan*
*Fotsteg*
*Ljud av enorm möbel som knuffas tillbaka i ursprungspositionen*
*Fotsteg in till köket*

Typ så låter det. Och jag kom precis på att jag låter jättemycket som min mormor när jag gnäller på grannarna. Eller egentligen gnäller jag inte, jag är nyfiken på vad de gör egentligen.

Nej just fan, jag var ju sen!

Inga kommentarer: