lördag 7 februari 2009

Händelser från fredagen i väntan på att komma iväg på löradgens event

Kvällens (nattens, klockan var väl runt tre) största avslöjande kom från Piia, efter lite öl och någa vodkashottar i min soffa.

(Under en diskussion om religiös tillhörighet som en del av barnuppfostran)
Piia: "But even if you're not muslim, if your parents are you're still raised sort of muslim as a result of culture. *slår ut med armarna* And I am Christ"
Detta följdes av något hetsiga försök att få Piia att förvanlda vatten till vin. Det gick inte, men jag är ändå inte helt övertygad om att Piia inte är vår frälsare återupppstånden.

Vi satt hos mig igår och spelade kort i mer eller mindre fem timmar. Nu har jag gjort mig fin och ska snart prommenera iväg till Angie så snart jag beslutat om det är värt att ta med en väska eller inte. Harrys är cp-dyra på att hänga in väskor! Men eftersom jag har så galet opålitliga fickor är jag inte helt nöjd med att ha kort och legg i dem. Men åh ändå, palla 20-40 spänn extra eller vad de nu tar!

Inga kommentarer: