söndag 22 februari 2009

Nu ska Po bli känd på 48 timmar!

Eftersom Pojje hade så tråkigt igår kväll utmanade jag honom att bli känd på Youtube inom 48 timmar. För att bli det krävs att följande krav möts;
  • Minst 250 visningar
  • Minst 3 stjärnor i ranking
  • Minst 15 kommentarer
Har ni inte redan gått med i Facebookgruppen med samma namn som det här inlägget så uppmanar jag er att klicka på den supersnygga men ack ej så noggrant designade postern för Dj PoJo och lyssna på låten på youtube!



Och ja jag vet att det egentligen är fusk att jag promotar honom för egentligen borde han göra det själv enligt uppmaningens karaktär. Men om han faktiskt BLIR känd vill jag ha lite cred och mest av allt cash för att jag agerade inspirationskälla. Alltså tar jag på mig jobbet som PR-agent också!

Inga kommentarer: