fredag 20 februari 2009

Relax, take it eeeeeasy

Jag tog mig friheten att skita i skolan idag. Kändes inte värt att ställa klockan för att ha en timmes kursutvärdering när jag ska jobba hela natten. De har utökat arbetstiderna på kåren, så nu börjar vi 16.00 och jobbar till ungefär 04.00 (varierar beroende på graden av svineri hos besökarna). Jag har lurat med Piia också. Eller lurat och lurat, tvärt emot hur det låter så är det faktiskt riktigt jävla roligt att jobba kårkvällar. Jag kommer att bli som Veronica och sakna det när jag tagit examen.

Anyways, jag har bara dragit mig och tagit det lungt hela dagen idag. Diskat lite, småstädat och legat med en bok på soffan. Kändes välförtjänt nu när projektet är avklarat och nu är jag riktigt taggad inför arbetskvällen!

Nu ska jag ta och äta min lunch bestående av blomkålssoppa och knäckebröd, sedan är det dags att göra sig klar för jobbet!

1 kommentar:

Kalle Brage sa...

Skita i skolan, he he. He.
Jag kände en kille som ofta hann med två sittningar innan första lektionen på folkhögskolan. Så gott som varje dag. Det var jag själv förresten.

Det är inget att skämmas för!