onsdag 4 februari 2009

Sammanhängande inlägg är inte min stil idag

Shiiiiet det är dyrt att inte dö i andningsbesvär! Hämtade ut mina recept idag och aj aj vad det gjorde ont för mitt starkars VISA-kort! Det var nästan så jag köpte Hello Kitty-plåster och linnement åt det.


Jag önskar att astma inte vore en sån jäkla töntig åkomma. Det är ju verkligen dork-stämpel att stå och puffa på sin inhalator i tid och otid. Vem är liksom den mest kända tv-profilen med astma? Millhouse. Kul.

Det borde finnas nån cool jäkel som har det, för att avdramatisera det. Typ V eller The Punisher. Elller nån enda från X-men. Iofs skulle bara nördar se det. Det kanske borde bara någon mer gångbar häftig person. Walker texas ranger? Han hårda snubben i CSI? Maulo von Sivers? Nej jag vet! Gordon Ramsey! Han skulle vara PERFEKT!

Förutom att sett på när övergrepp begicks på mitt VISA har jag idag haft en helt fantastisk föreläsning i psykologi. Jag älskar psykologi, varför läser jag inte det egentligen? Den lilla erfarenhet jag fick av Psykologi A på gymnasiet var enbart positiva! Kanske ska jag hoppa på BetVet i Västerås nästa termin så kan Eggy vara min fadder!

Nu: Skaffa fram föda från den sällan utforskade bakre delen av frysen. Spänning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Psykologi är grymt roligt! Men det ger inga jobb :)