torsdag 5 februari 2009

Skammliga hemligheter

Vad är veckans höjdpunkt för mig egentligen? Är det obligatoriska måndagshänget med Nysch framför RAW? Är det onsdagsvinet? Fredagsmyset eller kanske lördagens festliviteter? Kan det rent av vara bakissöndagen i all dess sängliggande härlighet?

Nej, som ni kanske räknat ut är det inget av ovan. Istället är veckans höjdpunkt för en mycket skadad bloggerska Tv-torsdagen! För ikväll stoltserar femman äntligen med ett nytt avsnitt av Criminal Minds på bästa sändningtid och det betyder en fantastisk timme som jag kan ägna åt att dregla åt Mathew Gray Grublers gestalning av den smått autistiske Dr. Spencer Reid. Jag har en seriös jättetönigt tonårscrush på honom och det hjälper inte att jag är fullt medveten om att han är näst intill helt och hållet fiktiv.
Seriöst, var kan man hitta en söt kille med lockingt hår vars IQ är lika med hans längd och som tycks samla på underligt färgade strumpor? Vaaaaaaaar?!

2 kommentarer:

Lita Der Berlinermauer sa...

Jag skickade mail till honom förrförra året som var superfånigt och osammanhängande och helt avgudande av hans person. Fick aldrig något svar.

Clownmat sa...

Till Reid eller Grubler? Jag vill också skicka mail! Men inte till Mathew för jag vill inte låtsas om att han existerar, han ska bara vara Spencer föralltid! Om jag blir jätterik ska jag köpa honom av CBS och tvinga honom att vara Reid. Jag tycker det borde vara lagligt.

Som vanligt är det du och jag! Great minds obsess alike!