onsdag 8 april 2009

Femme top fem-hype

Det har uttanonserats en hel drös spel med coola brudar i huvudrollen (eller åtminstone i trailern vad det gäller TSW) och med youtube som hjälp fick jag för mig att lista de fem som jag känner mest Hype inför!

1. Bayonetta


Om det är något företag som tar extrem sexism och gör en fantastsik grej av det är det Platium Games. Jag ser så sjukt fram emot att få kicka ass genom att skjuta genom att klä av Bayonetta naken! Inte blir mn mindre Hype av att skaparen av Devil May Cry offentligt har sagt att Bayonetta kommer få DMC4 att se ut som skit.

2. Final Fantasy XIII

Final Fantasy får sin första kvinnliga huvudperson sedan Terra (som nästan inte räknas) och hon är AWSOME. Det syns inte bara på hennes fightingstil och röstskådespelare, utan hon är dessutom rödhårig!

3. Beyond Good & Evil 2

BG&E kan vara det spel bland alla som jag missat som jag verkligen ångrar att jag inte spelat. Med ett bakåtkompatibelt 360 är det naturligtvis fullt möjligt, och ÄNNU mer möjligt är det att spela uppföljaren! Hyyyype! (vad det gäller femme i trailern är det figuren som sitter på motorhuven som anvisas, inte grisen)

5. Heavy Rain

Alla vi som älskade Farenheit räcker upp en hand! Nästa spel i ledet feauters bland annat den här grävande journalisten och överlag ser det halt fantastsikt ut! Och jag har inget PS3 så jag försöker förtränga det.

4. The Secret World

MMORPG inspirerat av Da Vici-koden (ursa) Men trailen är kanske det coolaste jag sett på LÄÄNGE. Det var evigheter sedan jag blev så till mig! Åååååååh! Tyvärr är det som sagt onlinespel, vilket gör att det automatiskt sållas bort i min katalog. Men jag är ändå JÄTTEHYPE! Och det är en så grymt sexig titel, prova viska den lite lågt!

Inga kommentarer: