torsdag 16 april 2009

Ja just ja, man hade ju studier att oroa sig för också

Och mitt upp i arbetsintervjuer, lägenhetsletande, praktik och distanskurser kommer det ett mail som påpekar att man faktiskt har seminarieuppgifter också. Det hade jag helt missat. Mina händer är för svettiga, känns det som, jag tappar ideligen bollen och ser den sedan rulla bort med en axelryckning. Som en metafor alltså, för jag har inte handsvett (och en felsyftning, för bollar har inte axlar). Näst efter Singing Bee på TV3 känns copykursen som kanske det jag prioriterar lägst just nu. Vilket är synd, för jag vill ha ett bra betyg i Copy. Heck, jag köpte till och med kurslitteraturen. Men jag har en kvot hur många olika saker jag kan oroa mig över på en och samma gång och den är fylld. Tyvärr. Återkom nästa år. 

På tal om det fick jag in mina VHS-ansökningar i tid. Bara för kul sökte jag in till KTH. Jag tror det kan ha varit det som överbelastade systemet. "Men men hon har ju jättedåliga betyg i alla tekniska ämnen!" *systemkrasch* 

Och lägenheten är uppsagd. It's all a big downhill mudslide from here on.  

Inga kommentarer: