söndag 26 april 2009

Kombinationen du spelar, kompis, läcker bensin

Jag är hungrig som en varg och har lovat mig själv pannkakor med hallonsylt om jag städade ur garderoben och diskade utan att gnälla. Börjar man bli gammal eller är man bara omogen om man agerar sin egen förälder? 

Största delen av dagen har jag annars använt för att försöka återhämta mig från det hiskeligt dåliga humör jag var på igår. Man ska aldrig försöka utföra sociala aktiviteter mer ansträngande än att se filmer med Jennifer Aniston och äta sura colaflaskor dagen efter ett kårjobb, att jag aldrig lär mig det. Vi grillade och kunde ha haft hur mysigt som helst, men jag var ett övertrött åskmoln med mullrande huvudvärk som kräktes missnöje över allt och alla. Jag tror jag inte varit på så dåligt humör sedan jag flyttade ifrån Söderhamn, det var förfärligt. 

Bob Hund och Afasi är terapi. 




 

Inga kommentarer: