fredag 22 juni 2007

För dålig för att kasta sten

Jag vet jag äe lite smådålig på att uppdatera min kära vardagsblogg... kan bero på att jag inte uppdaterat helgon.net heller på typ en och en halv vecka. Jag har ingen ork att skriva om nåt, det tar hårt på en att vara knegare.

Idag är det midsommar, vi firade igår i Lindas toksnygga nya hus, eftersom de alla jobbar eller ska vara med pojkvänner idag (hedningar). Det var mysigt, spelade singstar och guitar hero, tyvärr alldeles för mycket singstar och förlite gutitar hero. Det var bara jag och Pojje som ville spela det.

Sara kommer till Söderhamn! Wiiiii! Möjligen ska vi festa imorgon, men först ska jag på Järvsömarknaden. Så får vi se hur det blir, vi har ju ingenstanns att vara eftersom ingen bor i stan. Frågade Lillebror och Helena också, de skulle fundera på det. Men Carro ville häänga med iaf!

Tråkigt inlägg detta blev då.


Nu ska jag äta frukost

Inga kommentarer: