måndag 18 juni 2007

Sova

Varför är jag aldrig trött? Egentligen tror jag att jag fungerar bättre med 4 timmars sömn än typ... 6-7 timmar. Får jag inte sova så länge jag vill är det lika bra jag sover bara fyra tiimmar, för då vaknar jag naturligt på min "vargatimme" och då är jag pigg nog att kliva upp.

Makes perfect sense.... eller inte

Imorgon ska jag ned på stan efter skolan och fika med Eggy och Eddie. Han är då den sötaste! Jag vill köpa en snusnäsduk till honom, till och med Magnus har gått med på det. Då blir han en riktigtig rocker-hund!

Omg jag skrev skolan istället för jobbet! jag är 18 igen! AAAAAGH!

Anyhow; lite pinsamt, jag hörde en låt som jag trodde sjöngs av tjejer, den heter trough the monsune, och jag bara yeah, fin låt. Men den sjungs inte av tjejer, nej nej, den sjungs av ett vad som verkar vara bolagskonstruerat sötpojksfejkemo-band med mer smink än Marlyn Manson. Nu kan jag ju inte gilla låten heller, grabbarna verkar ju vara klara för lilla emo melodifestivalen!

Inga kommentarer: