måndag 11 juni 2007

Namn

På vågot vänster är jag helt fixerad vid tanken på barn just nu (OJ OJ OJ undrar varför?! btw fick jag inget svar idag, måste ringa igen imorgon) Kommit på värsta fina namnet till min dotter som jag möjligen måste adoptera (ev. stjäla);

Nova Christine.

Med Nova som tilltalsnamn, så Christine efter mamma. Såå kan jag få ett barn till, så kan det få hela Nebula.

"Hej då mina kära små barn, Nebula och Nova, gå nu in på dagis och bli duktigt mobbade av alla andra barn med ofyndiga namn, så att ni kan bli missanpassade tonåringar så jag inte behöver oroa mig för att ni ska bli Linda Rosing"

Skulle gärna ha döpt en son till Dawn, men alla kommer uttala det så fult på engelska...

(btw har detta ABSOLUT INGENTING att göra med att FF13 går under samlingsnamnet Fabula Nova Chrystalis. nej nej)

Inga kommentarer: