söndag 22 juli 2007

Deathly Hollows

Yes, så i fredags var jag på krogen. Det var skoj, som jag minns det. Rätt ordentligt med sprit hemma hos Eggy och sedan vinglig dans på Dr. Jekyll och mr. hyde. men nog om det.

Jag kom hem omkring tre, goffade i mig resterna av en kebabpizza genom att mer eller mindre lägga ansiktet i den, för att sedan mötas av min lillebrors alltid lika intagande leende.

"Jasså är du hemma nu? va bra, kom ihåg att ställa klockan, vi ska köa imorgon"

Sagt och gjort, klockan åtta var jag uppe för att åka in till stan och tillsammans med lillebror och tre andra engagerade söderhamnare ivrigt vänta i kö utanför Bokia för att köpa oss ett exemplar av Harry Potter and the Deathy Hollows.

och, flickor och pojkar, it's absolutly brilliant, som Ron skulle ha sagt.

Däremot är jag nu mer rädd för internet. I trust no one, det kvar vara en spoiler i varenda länk, en fara i varje filmsnutt. Det kan i framtiden bli ett problem om jag inte läser ut boken snabbt. vilket inte kommer att hända eftersom jag har grav separationsångest.

Inga kommentarer: