torsdag 17 januari 2008

Långsamma långsamma tillvaro!

Omständigheterna hatar mig just nu. Jag är inte riktigt säker på vad jag gjort mot dem, men nåt är det. Jag avskyr Omständigheter, sånna där som handlöst kastar sig framför ens planer och som det är omöjligt att förutse eller åtgärda. Det är det som är det förarliga med Omständigheter, det finns ingen eller inget att bli arg på för att hela ens dagsplanering omkullkastas. Det är bara att acceptera och försöka fylla ut tiden. Jag tror aldrig en dag känns så tom som när man haft något planerat och detta komplett försvinner.
Omständigheterna slängde sig ivägen både idag och igår, samt förra helgen. Jäkla grejer. Som tur var krånglade Nordea igen när jag skulle betala räkningar, så då fick jag något att fokusera min frustration på. Jäkla Nordea som aldrig funkar! Och jäkla deras toktrevliga kundsupport! Damn them all!

Nåja, på plussidan kommer jag i alla fall iväg och träna idag med!

Inga kommentarer: