tisdag 5 augusti 2008

SCORE!

Trots hjärnsläpp, idioti och borttappade kromosomer lyckades jag nässla mig in på högskolan i år igen! HA HA! Suck on it, institutionssverige!

Clownmat - Byråkratin
3 - 0

Jag vill hem till Falun nu. Hem till folket, festen och .... öh..... förhuden? Nej vänta FOLKÖLEN! Yeah, that's better! Anyways, jag känner på mig att det kommer bli ett bra år i Falun! Speciellt med alla farliga singlar roaming the streets! ;) Detta mitt sista studieår ska banne mig inte bli rumsrent!

Jag kan fortfarande inte sluta smajla åt allt som hände i sthlm i helgen. Minus att jag nästan blev våldtagen var det den roligaste helgen på länge! Och bäst av allt är att alla vi som delade taxi från Lino tycks "springa på" varandra på internet, naturligtvis utbytandes löften om att göra om kvällen. Men varför envisas alla mysiga människor med att bo i Göteborg? Det är ju jättelångt bort!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förhuden, hehehe!
Det kommer bli ett sjukt kul år! Yaay! Mer shot åt folket ;)

Clownmat sa...

Om du inte drack alla skulle det kanske FINNAS shots kvar åt folket :D

Anonym sa...

Jag VET! Göteborg hatar mig och tar alla mina vänner!

Clownmat sa...

Jävla succubus-stad!

Anonym sa...

Lino! Stället där ja nästan aldrig behöver betala! ;) Katta och ja var där på söndagen för då var det billigt! På pride inte på Lino...