tisdag 10 februari 2009

Ett inlägg om gynbesök. You have been warned.

Idag har jag varit och fått skohornliknande objekt uppstoppade där jag inte tycker att skohornsliknande objekt hör hemma. But it's all about becomming a woman. Blev dock lite chockad över gynekologens abrupta ämnesbyte från priset på frukt till mina intimvanor.

Gynkvinnan: Ja det är ju dyrt att vara student nu när alla matpriser gått upp!
Jag: Mmm man märker verkligen skillnaden.
Gynkvinnan: Ja och frukt är ju jättedyrt nu!
Jag: Hmm *alla frågor härefter ställdes så snabbt att jag knappt hann höra vad hon sa*
Gynkvinnan: Har du pojkvän?
Jag: Va? Nej.
Gynkvinnan: Har du haft sex?
Jag: Vaaa? Menar du nu eller?
Gynkvinnan: Nej, nån gång.
Jag: Öh, ja?
Gynkvinnan: Ja vi måste ju fråga! Varannan 22-åring som kommer hit har aldrig haft sex!

Tjohej du!

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa det är väl klart att varannan är oskuld när vårdcentalen ligger på Norslund,, andra kulturer förstår du ;)