fredag 27 mars 2009

It's a beautiful day!

Så yes, jag hade en fantastisk dag igår! Fick min första illustration publicerad (åhå, vilken grej du :S), kom in på Grafisk Design i Kristanstad utan att ens ha ordentlig behörighet till kursen, fick erbjudande om lägenhet och shoppade loss med Piia. Gud vad jag är nöjd med mina fynd! Hade jag haft en fungerande kamera hade jag modebloggat! På kvällen dök Åsa och Piia upp hemma hos mig och tittade på Shutter. Jag har redan sett den thailändska versionen, så jag visste hur det skulle gå, men den var läskig i alla fall. Huga!

Idag har jag en ännu mer fantastisk dag! Har redan varit ute på en halvlång prommenad och ska nu ut på en till med Piia. Sedan ikväll blir det tjejmiddag med avanecrad meny (som Piia står för), gäster från kasern, vin och kanske lite dans på kåren om min kropp orkar. It's going to be legend - wait for iiiiit - dary!

Oj, jag måste komma ihåg att ta ut köttet ur frysen också!

1 kommentar:

Lo sa...

Woah! Kristianstad?! Grattis! Har du tackat ja, eller???