lördag 18 april 2009

Uruselt inlägg som inte förtjänar någon omständig rubrik ens

Jag är arg kan jag väl delge er. Men det känns futtigt att i ljuset av tidigare inlägg börja gnälla om världsliga saker igen. Men jag är arg i alla fall. Eller kanske är frustrerad ett bättre ord. Någon form av känsla sprungen ur en tanke om otillräcklighet.

Men jag ska snart inte vara arg längre, snart ska jag åka tåg och vara glad. En tripp till Nicas (eller teniskt sett Eriks) soffa med filtar och Louisa känns som den rätta medicinen för mig just nu. Jag vill umgås och sitta inklämd och prata under filmen så till den grad att vi glömmer vad sjutton den handlar om egentligen och låta det kännas lite som förr.

Fast det tåls väl att sägas också att jag hade roligt igår. Tro inget annat.

Nu ska jag ut på balkongen ett tag med bok och solglasögon. Lite Kyte i bakgrunden och några brustabletter för att kurera bakfyllan innan jag ska med tåget. Det blir bra.

Inga kommentarer: