måndag 15 juni 2009

It truly belives it's human!

Jag har precis kommit hem från att ha sett Terminator: Salvation som spelades inför en näst intill tom salong och Oh mah gawd let me tell you; it was fuckin' A! Det är förmodligen den bästa bioupplevelsen jag haft sedan Cloverfield, jag hann inte ens med att störa mig på Christian Bales oförmåga att artikulera och prata i halsen istället för munhålan. Efter att jag kom ut från salongen kände jag mig uppspelt på ett vis som bäst beskrivs av Joe Swansson:


Så se Salvation om ni inte redan gjort det!

Christian Bale förresten, känns inte han lite som nästa generations Tom Cruise? Han har samma ögon som Tom, som att bakom dem lurar en man som inom en snar framtid kommer att gå bananas och näst intill ödelägga sin karriär genom att hoppa på någon form av möbel i TV och konvertera till en superskum religion. Bale har ju redan blossat upp till utan en gång genom attacken på den där kameramannen. It's only a matter of time people!




Look at ze crazy in ze eyes!

Inga kommentarer: